پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250883
حضور همه جانبه سپاه براي کنترل موج پنجم کرونا/ آماده برپايي نقاهتگاه ها درصورت نياز هستيم
تاریخ انتشار : 1400/05/23 12:27:30
نمایش : 1180
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) گفت: تصميم بر آن شد تا مجموعه سپاه پاسداران سراسر کشور و همچنين سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) با همکاري دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، طرح شهيد سليماني را با جديت و تقويت بيشتري با همکاري و همدلي مردم و با شعار "هر خانه، يک پايگاه سلامت" به جهت قطع زنجيره ويروس کرونا اجرايي کنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) در گفت‌وگو با جهانبين نيوز با اشاره به اينکه طرح شهيد سليماني که شامل اقدامات نظارتي، مراقبتي و حمايتي است، اظهار کرد: از ابتداي شيوع ويروس منحوس کرونا در قالب طرح شهيد حاج قاسم سليماني اقدامات ارزشمندي در استان اجرايي شد.

وي افزود: با ورود سويه جديد ويروس به نام دلتا و ميزان بالاي ابتلا و مرگ و مير اين گونه جديد، نياز به اقدامات ويژه اي وجود دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) ادامه داد: مردم نبايد در برخورد با بيماري خطرناک کرونا دچار ساده انگاري و عادي انگاري شوند، همين رفتارها باعث شد تا امروز شاهد اين وضعيت نامناسب در کشور و استان چهارمحال و بختياري باشيم.

اکبري عنوان کرد: تصميم بر آن شد تا مجموعه سپاه پاسداران سراسر کشور و همچنين سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) با همکاري دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، طرح شهيد سليماني را با جديت و تقويت بيشتري با همکاري و همدلي مردم و با شعار "هر خانه، يک پايگاه سلامت" به جهت قطع زنجيره ويروس کرونا اجرايي کنيم.

وي خاطرنشان کرد: به گفته مسئولان مربوطه حوزه سلامت اگر در يک خانواده فردي دچار بيماري کرونا شد، ديگر اعضاي خانواده نيز قطعا درگير هستند و نيازي به تست دادن ندارند، از همين رو بايد اصول قرنطينه در خانه يا همان پايگاه سلامت خانگي را رعايت کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) اضافه کرد: کادر بهداشت و درمان در حدود يک و نيم سال گذشته حقيقتا ايثارگري و تلاش کردند و متحمل ضربه هاي روحي فراواني شدند، اما همچنان پاي کار هستند، نياز است ما مردم همکاري داشته باشيم تا مشکلات در اين خصوص کمتر شود.

اکبري يادآور شد: از ابتداي اجراي طرح شهيد حاج قاسم سليماني حدود ۱۴۰ ميليارد تومان کمک هاي مردمي جمع آوري شد، در ماه محرم نيز کمک هاي مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت.

وي بيان کرد: واکسيناسيون گام پنجم طرح شهيد سليماني است، مجددا مجموعه سپاه و بسيج ورود کرده و هم به صورت مشارکتي به مجموعه علوم پزشکي و هم به شکل مستقل ۶ مرکز تجميعي تزريق واکسن ايجاد شده است و با فراهم شدن واکسن در خدمت مردم استان چهارمحال و بختياري هستيم کمااينکه کار واکسيناسيون در بيشتر اين پايگاه ها آغاز شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم(ع) تاکيد کرد: در قالب طرح شهيد سليماني ۱۴۰۰ تيم تشکيل شده است که در بحث هاي نظارتي، مراقبتي و حمايتي فعاليت مي کنند، همچنين همه امکانات براي برپايي مجدد نقاهتگاه ها فراهم است و هر زمان ظرفيت هاي بيمارستاني جوابگوي بيماران نبود سريعا آماده مي شوند، درحال حاضر تاکيد بر قرنطينه خانگي بيماران است.

انتهاي پيام/۱۰۳۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html